در دزار می‌توانید به راحتی و در سه مرحله، آگهی خود را ثبت کنید. مراحل دشواری پیش رو ندارد! با این حال، توصیه می کنیم راهنمای انتشار آگهی در دزار را بخوانید.

مرحله اول : ورود یا عضویت در دزار

۳۳%

گام اول باید از طریق گزینه ی ورود/عضویت شماره موبایل خود را وارد کنید. برای شما کد چهار رقمی ارسال می‌شود. آن را در کادر وارد کرده و گزینه تایید کد را بزنید. به همین راحتی و سرعت، عضو دزار می‌شوید! 

مرحله دوم: انتخاب دسته

۶۳%

بعد از زدن گزینه ی «ثبت آگهی رایگان»، دسته های مختلفی مثل املاک، خودرو، استخدام و کاریابی، خانه و آشپزخانه، کالای دیجیتال، وسایل شخصی، مبلمان و صنایع چوبی، تجهیزات و صنعتی، خدمات و… را مشاهده خواهید کرد. اکنون با انتخاب دسته ی مورد نظر، زیر منوهای دسته برای شما نمایش داده می شود. به طور مثال، اگر بخواهید یک آپارتمان را برای فروش در سایت دزار آگهی کنید؛ بعد از انتخاب دسته «املاک» باید از بین زیرمنوهای آن که شامل : فروش مسکونی ، اجاره مسکونی ، فروش تجاری  و  اجاره تجاری می شود؛ گزینه «فروش مسکونی» را انتخاب کنید.

مرحله سوم: تکمیل اطلاعات آگهی

۱۰۰%

بعد از انتخاب دسته اصلی و زیر منوی آن، اطلاعات خواسته شده را وارد می کنید. توجه داشته باشید که صرفا تکمیل فیلدهایی که علامت «*» دارد؛ الزامی است و باقی موارد اختیاری می باشد. اما تجربه ثابت کرده که پر کردن تمام اطلاعات خواسته شده به همراه، عکس مناسب و نوشتن توضیحات جامع اما ساده، می تواند بر فروش بهتر و سریعتر آگهی شما تاثیرگذار باشد.

مرحله چهارم : چای بنوشید!

حالا چای شما آماده نوشیدن شده! باقی کار با ماست. آگهی شما را بررسی و تایید می کنیم. نگران نباشید! این کار به سرعت انجام و منتشر می گردد. برای راحتی شما، نتیجه وضعیت آگهی برایتان پیامک خواهد شد.

راهنمای ثبت آگهی در دزار